Zwroty w Tkaninowe Love
Ogólne warunki zwrotu produktów zakupionych w sklepie online Tkaninowe Love
- W stosunku do towarów prefabrykowanych Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę, może w terminie 14 dni odstąpić od niej, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem pkt 3-8 niniejszego paragrafu, składając na piśmie lub drogą elektroniczną oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru, który można pobrać klikając tutaj. Oświadczenie musi być podpisane przez Klienta. Oświadczenie w formie pisemnej należy wysłać na adres: wysłane listem poleconym na adres do doręczeń Sprzedającego: Tkaninowe Love, ul. św. Rocha 213, 42-202 Częstochowa. Oświadczenie w formie elektronicznej należy wysłać na adres email: kontakt@tkaninowelove.pl
- W przypadku Towarów nieprefabrykowanych – tj. wykonanych według specyfikacji Klienta na jego indywidualne zamówienie, lub przyciętych na jego zamówienie, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta).
-
Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym – tkaniny powinny być w tym samym stanie w jakim je otrzymujesz
-
W przypadku produktów uszkodzonych lub z wadami, przez które produkt jest niepełnowartościowy, prosimy dokonać Reklamacji.
-
Jako Konsument zwracający towar, ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. koszt zwrotu przesyłki, koszty opakowania, odpowiedniego zabezpieczenia paczki). Jeśli dokonujesz zwrotu w ramach odstąpienia od umowy zgodnie z pkt 1 powyżej Ci koszt wysłania Towaru (z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej). Nie przyjmujemy jednak przesyłek za pobraniem.
- Przy odsyłaniu zwracanego towaru, zalecamy korzystanie z usług sprawdzonych firm kurierskich lub przesyłek z potwierdzeniem nadania. Nie bierzemy odpowiedzialności w przypadku zagubienia paczki przez firmę przewozową.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. - Zwrot płatności następuje tą samą metodą płatności, jaką opłacono zamówienie. W przypadku zamówień, przy których wybrano płatność przy odbiorze – prosimy o numer konta, na który ma być wykonany zwrot pieniędzy.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- W stosunku do towarów prefabrykowanych Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę, może w terminie 14 dni odstąpić od niej, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem pkt 4-6 niniejszego paragrafu, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie powinno być wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, własnoręcznie podpisany przez Klienta i wysłane listem poleconym na adres do doręczeń Sprzedającego wskazany w pkt. 2 niniejszego paragrafu.
Jak dokonać zwrotu produktu?
1. Przygotuj paczkę do wysyłki
2. Pobierz formularz zwrotu [tutaj], a następnie wypełnij go.
Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka.
3. Zapakuj zwracany towar i zabezpiecz starannie paczkę, aby nie została ona uszkodzona w transporcie. sugerujemy ponowne użycie opakowania, w którym otrzymujesz od nas przesyłkę – dbajmy o nasze środowisko :)
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania a jeśli to możliwe, dobrze, aby był zwrócony w oryginalnym opakowaniu, jednak nie jest to konieczne do uznania zwrotu. .
4. Wyślij przesyłkę
Adres do zwrotów:
Tkaninowe Love, ul. św. Rocha 213, 42-202 Częstochowa
5. Oczekuj na wiadomość. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.
Reklamacje w Tkaninowe Love
Jak zgłosić reklamację?
1. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta.
2. Pobierz formularz reklamacji [tutaj], a następnie wypełnij go, podając powód reklamacji. Korzystanie z formularza przy zgłaszaniu reklamacji nie jest konieczne, jednak znacząco ułatwia nam jej szybkie rozpoznanie, oraz uznanie odpowiedzialności, jeśli zachodzą ku temu przesłanki.
3. Oświadczenie o reklamacji wraz z dowodem zakupu wyślij na nasz mail kontaktowy reklamacje@tkaninowelove.pl, lub pisemnie na adres Tkaninowe Love, ul. św. Rocha 213, 42-202 Częstochowa. Najlepiej załącz do niego wypełniony formularz i zdjęcie reklamowanego produktu.
4. W przypadku reklamacji uszkodzonej przesyłki, prosimy o dołączenie w wiadomości skanu protokołu szkody.
5. Oczekuj na wiadomość zwrotną
6. W celu weryfikacji reklamacji zamówimy kuriera DPD po odbiór przesyłki. Datę odbioru przesyłki przekażemy drogą mailową.
7. Zapakuj reklamowany towar
8. Oświadczenie o reklamacji (najlepiej wypełniony formularz) wraz z dowodem zakupu i reklamowanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej. Przekaż paczkę kurierowi w wyznaczony dzień.
9. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji
10. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji, przekażemy do Ciebie wiadomość z decyzją, czy reklamacja została pozytywnie rozpatrzona. O decyzji poinformujemy Cię w sposób w jaki została złożona reklamacja.