Zwroty w Tkaninowe Love

Ogólne warunki zwrotu produktów zakupionych w sklepie online Tkaninowe Love

  1. W stosunku do towarów prefabrykowanych Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę, może w terminie 14 dni odstąpić od niej, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem pkt 3-8 niniejszego paragrafu, składając na piśmie lub drogą elektroniczną oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru, który można pobrać klikając tutaj. Oświadczenie musi być podpisane przez Klienta. Oświadczenie w formie pisemnej należy wysłać na adres: wysłane listem poleconym na adres do doręczeń Sprzedającego: Tkaninowe Love, ul. św. Rocha 213, 42-202 Częstochowa. Oświadczenie w formie elektronicznej należy wysłać na adres email: kontakt@tkaninowelove.pl
  2. W przypadku Towarów nieprefabrykowanych – tj. wykonanych według specyfikacji Klienta na jego indywidualne zamówienie, lub przyciętych na jego zamówienie, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta).
  3. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym – tkaniny powinny być w tym samym stanie w jakim je otrzymujesz

  4. W przypadku produktów uszkodzonych lub z wadami, przez które produkt jest niepełnowartościowy, prosimy dokonać Reklamacji.

  5. Jako Konsument zwracający towar, ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. koszt zwrotu przesyłki, koszty opakowania, odpowiedniego zabezpieczenia paczki). Jeśli dokonujesz zwrotu w ramach odstąpienia od umowy zgodnie z pkt 1 powyżej Ci koszt wysłania Towaru (z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej). Nie przyjmujemy jednak przesyłek za pobraniem.

  6. Przy odsyłaniu zwracanego towaru, zalecamy korzystanie z usług sprawdzonych firm kurierskich lub przesyłek z potwierdzeniem nadania. Nie bierzemy odpowiedzialności w przypadku zagubienia paczki przez firmę przewozową.
    Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  7. Zwrot płatności następuje tą samą metodą płatności, jaką opłacono zamówienie. W przypadku zamówień, przy których wybrano płatność przy odbiorze – prosimy o numer konta, na który ma być wykonany zwrot pieniędzy.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  10. W stosunku do towarów prefabrykowanych Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę, może w terminie 14 dni odstąpić od niej, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem pkt 4-6 niniejszego paragrafu, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie powinno być wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, własnoręcznie podpisany przez Klienta i wysłane listem poleconym na adres do doręczeń Sprzedającego wskazany w pkt. 2 niniejszego paragrafu.

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

Jak dokonać zwrotu produktu?

1. Przygotuj paczkę do wysyłki

2. Pobierz formularz zwrotu [tutaj], a następnie wypełnij go.

Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka.

3. Zapakuj zwracany towar i zabezpiecz starannie paczkę, aby nie została ona uszkodzona w transporcie. sugerujemy ponowne użycie opakowania, w którym otrzymujesz od nas przesyłkę – dbajmy o nasze środowisko :)

Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania a jeśli to możliwe, dobrze, aby był zwrócony w oryginalnym opakowaniu, jednak nie jest to konieczne do uznania zwrotu. .

4. Wyślij przesyłkę

Adres do zwrotów:

Tkaninowe Love, ul. św. Rocha 213, 42-202 Częstochowa

5. Oczekuj na wiadomość. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.

Reklamacje w Tkaninowe Love

Jak zgłosić reklamację?

1. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

2. Pobierz formularz reklamacji [tutaj], a następnie wypełnij go, podając powód reklamacji. Korzystanie z formularza przy zgłaszaniu reklamacji nie jest konieczne, jednak znacząco ułatwia nam jej szybkie rozpoznanie, oraz uznanie odpowiedzialności, jeśli zachodzą ku temu przesłanki.

3. Oświadczenie o reklamacji wraz z dowodem zakupu wyślij na nasz mail kontaktowy reklamacje@tkaninowelove.pl, lub pisemnie na adres Tkaninowe Love, ul. św. Rocha 213, 42-202 Częstochowa. Najlepiej załącz do niego wypełniony formularz i zdjęcie reklamowanego produktu.

4. W przypadku reklamacji uszkodzonej przesyłki, prosimy o dołączenie w wiadomości skanu protokołu szkody.

5. Oczekuj na wiadomość zwrotną

6. W celu weryfikacji reklamacji zamówimy kuriera DPD po odbiór przesyłki. Datę odbioru przesyłki przekażemy drogą mailową.

7. Zapakuj reklamowany towar

8. Oświadczenie o reklamacji (najlepiej wypełniony formularz) wraz z dowodem zakupu i reklamowanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej. Przekaż paczkę kurierowi w wyznaczony dzień.

9. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji

10. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji, przekażemy do Ciebie wiadomość z decyzją, czy reklamacja została pozytywnie rozpatrzona. O decyzji poinformujemy Cię w sposób w jaki została złożona reklamacja.